Sporing af din ordre og status på levering

Vi får mange spørgsmål om hvornår folks ordre er fremme og det kan vi jo sagtens forstå :-)

 

Men faktisk kan du som kunde i 9 ud af 10 tilfælde selv finde ud af statussen på din ordre og hvornår du kan forvente den kommer.

 

Sådan kan du selv tjekke hvornår din ordre leveres:

 

  1. Det første du kan gøre er at tjekke den ordrebekræftelse du har modtaget på den emailadresse du angav ved købet. Her står der tydeligt angivet hvornår ordren forventes afsendt, hertil skal så lægges den anslåede tid der står ud for den fragtmetode du har valgt.
    Har du fx valgt billigbrev(det gamle B post), er der ikke tilknyttet et tracking nummer og vi kan ikke spore forsendelsen. Det tager det typisk mellem 4-6 hverdage fra afsendelsestidpunktet.
     
  2. Du vil altid modtage en email ved afsendelse af din ordre. Hvis du ikke har modtaget denne email som forventet inden for den samlede anslåede tid, kan den være røget i spamfilter eller du har måske opgivet forkert emailadresse, så det bør du tjekke.
     
  3. Hvis du har valgt GLS med track and trace, fx pakkeshop, private delivery eller erhverslevering så vil du i "Afsendt" emailen finde et link til sporing af ordren.
     
  4. Tjek også evt. om du har købt varer med forskellige lagerstatusser, vi har mange varer både på eget lager og fjernlager. Og har du en blandet ordre, så sender vi jf. vores betingelser først ordren når alle varer er klar til afsendelse. Dette kan du også se i din ordrebekræftelse eller på dit log in hvis du har oprettet sådan et ved købet.
     
  5. Har du oprettet en konto ved købet, så kan du logge in der og se statussen på ordren.