Sporing af din ordre og status på levering

Vi får mange spørgsmål om hvornår folks ordre er fremme og det kan vi jo sagtens forstå :-)

Men faktisk kan du som kunde i 9 ud af 10 tilfælde selv finde ud af statussen på din ordre og hvornår du kan forvente den kommer. 

Sådan kan du selv tjekke hvornår din ordre leveres:

  1. Det første du kan gøre er at tjekke den ordrebekræftelse du har modtaget på den e-mailadresse du angav ved købet. Her står der tydeligt angivet hvornår ordren forventes afsendt, hertil skal så lægges den anslåede tid der står ud for den fragtmetode du har valgt.
    Har du fx bestilt varer med fjernelagerstatus, så må du meget gerne selv tjekke din ordrebekræftelse om ordren skulle have været afsendt eller ej inden du skriver eller ringer til os. :-)
     
  2. Du vil altid modtage en email ved afsendelse af din ordre. Hvis du ikke har modtaget denne email som forventet inden for den samlede anslåede tid, kan den være røget i spamfilter eller du har måske opgivet forkert emailadresse, så det bør du tjekke.
     
  3. Hvis du har valgt POSTNORD med track and trace, fx pakkeshop, hjemmelevering eller erhverslevering så vil du i "Afsendt" emailen finde et link til sporing af ordren - hvis du har angivet dit mobilnummer vil du også modtage en sms ved afsendelse. 
     
  4. Tjek også evt. om du har købt varer med forskellige lagerstatusser, vi har mange varer både på eget lager og fjernlager. Og har du en blandet ordre, så sender vi jf. vores betingelser først ordren når alle varer er klar til afsendelse.
    Dette kan du også se i din ordrebekræftelse eller på dit log in hvis du har oprettet sådan et ved købet.
     
  5. Har du oprettet en konto ved købet, så kan du logge in der og se statussen på ordren.