Der er tale om en reklamation når varen du har bestilt er beskadiget når du har modtaget den, eller efter du har brugt varen i noget tid og der opstår fejl med varen, det sidste, gælder selvfølgelig primært musikudstyr og tilbehør.
Hvad gør du ved reklamation?
- Hvis du modtager en pakke fra os personligt og ser at emballagen er markant beskadiget, er det bedst at afvise den og lade posten returnere den.
- Hvis du, som det for det meste er tilfældet, henter pakken eller får den leveret hjem til adressen og ser at varen er beskadiget, er det vigtigt du reagerer med det samme, helst inden for 48 timer, ellers kan vi ikke reklamere over for fragtfirmaet.
Du skal altid henvende dig til vores kundeservice på kundeservice @ stepnote.dk og sende følgende dokumentation med i din email:
- Tydelige billeder af emballagen udefra og indefra + billede af selve den label der sidder på emballagen, så pakken kan identificeres.
- Og selvfølgelig også billeder af selve skaden på varen, gerne fra flere vinkler.
Når du har sendt din reklamation til os behandler vi den inden for 2-3 hverdage.
Vi vil så vidt vi har mulighed for det og vurderer at det er rimeligt, sende en ny vare til dig, inden reklamtionen hos fragtfirmaet er behandlet færdigt.