Oxford Handbook of Social Media and Music Learning

m-product-transactio

Beskrivelse:

The Oxford Handbook of Social Media and Music Learning provides fascinating insights into the ways in which social media, musical participation, and musical learning are increasingly entwined.

SKU/Varenr.: OUP9780190660772
Lagerstatus/Leveringstid: Specialvare, Print on demand, Upcoming, Restordre - afsendes typisk inf. 3-6 uger (Forbehold udgået varer!)
Produkter i pakken:
Lagerstatus/Leveringstid: Specialvare, Print on demand, Upcoming, Restordre - afsendes typisk inf. 3-6 uger (Forbehold udgået varer!)

Pris per stk.:

1.744,00 DKK

Fordele ved Stepnote

  • Du kan bytte julegaver indtil d. 15. januar
    På alt købt efter d. 15. okt. 🎁
  • Billig fragt m. DAO home og shop
  • Vi sender lagervarer inden 24 timer i hverdage
  • Vi tager også EAN nr.
  • Fri fragt over. 599,- m. DAO & Postnord📦🚚

 

 

Hvorfor handle hos Stepnote

  • Vi har ALT det, de andre ikke har🎻🎹
  • 100% dansk online butik
  • 350.000 Nodetitler og musikartikler​​
  • Gode priser og flest gode nodetilbud i DK
  • Fagfolk der brænder for musikken
  • Vi støtter Broen DK der hjælper de, som ikke har råd til musikskolen
The Oxford Handbook of Social Media and Music Learning provides fascinating insights into the ways in which social media, musical participation, and musical learning are increasingly entwined.
Media (fx Bog, CD, DVD m.m.) Bog(softcover, hæftet)
Publisher/Producent Oxford University Press
Sprog Engelsk
ISBN 9780190660772